FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy po zakończeniu współpracy będę potrafiła sama komponować zdrowe posiłki?

Tak, to jeden z naszych głównych celów. Pod naszym okiem dowiesz się, jak komponować zdrowe i smaczne posiłkiPo zakończeniu współpracy masz być ekspertem od własnego żywienia. Dzięki temu będziesz w stanie utrzymać wypracowane efekty już bez naszej pomocy.

Czy na diecie będę głodny?

Oczywiście nie mówimy o lekkim ssaniu w żołądku, kiedy zbliża się pora posiłku, to jest naturalne. Jednak na pewno nie dopuścimy do tego, żeby głód towarzyszył Ci między posiłkami i męczył Cię godzinami. To byłby znak, że dieta jest źle dobrana. Dobrze skomponowana dieta pozwala zapobiegać uczuciu głodu. A jeśli głód się pojawi pomimo wszystko, poszukamy razem przyczyny i wprowadzimy odpowiednie modyfikacje.

 

Czy będę musiała wprowadzić aktywność fizyczną?

Nie jest to warunek konieczny, chociaż często jest to bardzo pomocne. Wszystko zależy od sytuacji, ale jedno jest pewne, do niczego nie jesteśmy w stanie Cię zmusić. To Ty decydujesz ile zmian jesteś w stanie wprowadzić w danym momencie. Każdy ma inną gotowość do zmiany i szanujemy to. Często też, na początek, wystarcza naprawdę mało intensywna aktywność, sprowadzająca się np. do zwiększenia przemieszczania się pieszo w ciągu dnia. Nie trzeba od razu chodzić co drugi dzień na siłownie.

Czy będę musiał jeść 5 posiłków dziennie? Nie wiem, czy znajdę na to czas.

Nie. Ilość posiłków przede wszystkim będzie zależeć od Twojego trybu życia i tego ile posiłków jadłeś do tej pory. Podczas pierwszej wizyty ustalisz razem z dietetykiem najlepiej dopasowaną do Ciebie opcje.

Czy na diecie będę mogła jeść moje ulubione produkty i potrawy?

Oczywiście, że tak! Twoje dotychczasowe nawyki są dla nas punktem wyjścia do stworzenia indywidualnego jadłospisu.

Nie dzielimy produktów na zakazane i niezakazane. To niesprawiedliwy podział, który wywołuje dużo nieporozumień i przekłamań. Żywność spełnia wiele funkcji, nie tylko dostarcza nam energii i składników odżywczych, ale również jest źródłem przyjemności i towarzyszy nam przy różnych okazjach. Warto zdawać sobie z tego sprawę i mądrze z niej korzystać. Również z tej, która uważana jest powszechnie za niezdrową.

Naszym celem nie jest nauczenie Cię, jak zrezygnować ze swoich ulubionych produktów i potraw. Pokażemy Ci, jak wkomponować je w zdrowy styl życia, tak żeby nowa dieta była możliwa do stosowania przez długi okres czasu.

 

Czy w diecie koniecznie musi pojawić się awokado, komosa i jarmuż? Wiem, że są zdrowe, ale ja nie jem takich rzeczy.

Dieta ma być przede wszystkim dla Ciebie, więc jeśli nie chcesz czegoś jeść to nie znajdzie się to w Twoim jadłospisie. Można skomponować zdrową dietę bez wymyślnych produktów o dziwnych nazwach. Dlatego zostaniesz szczegółowo wypytana przez dietetyka, jakie produkty stosujesz na co dzień. Następnie dostaniesz dietę, bazującą na podstawowych i łatwo dostępnych produktach, które stosowałaś do tej pory.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress