< Jadłospisy 5 w 1 – Dietetyk Kraków | Poradnia Zdrowe Kalorie | Trwałe efekty
JADŁOSPIS BEZ WYRZECZEŃ 5 w 1!

Jedz to, co lubisz i schudnij w przyjemny sposób!

Dieta na której możesz jeść naleśniki, pizzę, makaron, chleb, ziemniaki i wiele więcej!

Schudnij bez poczucia, że jesteś niewolnikiem diety!

Nie wyobrażasz sobie życia bez makaronu, pizzy, chleba, żółtego sera, ziemniaków (wpisz w to miejsce jakikolwiek produkt)? Na szczęście nie musisz! Znam sposoby na to, żeby jeść to, co się lubi, schudnąć i być zdrowszą! Pokażę Ci, jak to zrobić, dzięki Jadłospisowi 5 w 1 i Poradnikowi Przyjemnego Odchudzania.

Masz już serdecznie dość diet odchudzających, bo...?

Ciągle słyszysz tylko, czego nie wolno Ci jeść
Chodzisz głodna i sfrustrowana
Jesz posiłki, które wcale Ci nie smakują
Tęsknisz za swoimi ulubionymi potrawami
Nie masz czasu na skomplikowane posiłki i szukanie dziwnych produktów, które potem się marnują
Po przejściu diety wracasz do starych nawyków i ponownie tyjesz

One miały podobnie, dlatego wybrały przyjemny sposób odchudzania!

Opinie - dietetyk Kraków 2
Opinie - dietetyk Kraków 1
Opinie - dietetyk Kraków 3

Próbowałaś już niejednej diety odchudzającej?

Można powiedzieć, że jesteś weteranką w testowaniu diet. Przeszłaś przez detoksy, picie soków, eliminacje różnych produktów – od pieczywa i glutenu, po mięso, owoce i słodycze.
Początkowo widziałaś efekty na wadzę. Niestety potem przychodził kryzys – pierwsze odstępstwo pociągało za sobą następne. Na co rzucałaś się w pierwszej kolejności? Na produkty, które na diecie były zakazane.
To, co zakazane kusi bardziej. W efekcie nawet jeśli produkt X mógł dla Ciebie nie istnieć przed dietą, to na diecie ślinianki pracowały Ci jakoś bardziej, na jego widok. Zakazany produkt staje się dla Ciebie bardziej atrakcyjny!
Dlatego właśnie jestem przeciwniczką zakazów na diecie, szczególnie tych, które nie mają najmniejszego sensu. Bo widzisz, całkowita eliminacja produktów “tuczących” nie jest konieczna, ponieważ tuczące produkty nie istnieją!
Badania naukowe pokazują, że tyjemy od nadmiaru kalorii, nie od spożywania konkretnych produktów. I wcale nie są to najnowsze badania, to prawda, która jest niewygodna dla twórców diet eliminacyjnych.
Dobry dietetyk w Krakowie
mgr Weronika Ornacka-Draba
psychodietetyk i dietetyk kliniczny

Nie chcesz już tracić życia na jedzenie tego, co Ci nie smakuje?

Mam dla Ciebie przyjemniejsze rozwiązanie!

Dieta pełna zakazów zawsze będzie wypadać mniej atrakcyjnie w porównaniu do Twoich obecnych, mniej zdrowych nawyków. Dlatego potrzebujesz rozwiązania, które będzie równie atrakcyjne! Które z czasem pokochasz! Bo o to chodzi w skutecznym odchudzaniu, żeby lubić swój nowy, zdrowszy sposób odżywiania. Tylko w ten sposób jesteś w stanie utrzymać efekty na wadzę na lata. Zmiana nawyków musi być trwała – to warunek konieczny!

Schudniesz w przyjemny sposób

Otrzymasz Jadłospis 5 w 1 z naleśnikami, pizzą i innymi pysznościami w 5 wariantach kalorycznych

Będziesz samodzielnie modyfikować ulubione posiłki

Otrzymasz poradnik, który pozwoli Ci dostosować jadłospis do siebie i swojej rodziny oraz modyfikować swoje ulubione dania, dzięki czemu później będziesz potrafiła jeść zdrowiej i utrzymać efekt na wadzę już bez jadłospisu

Wymienisz produkty w jadłospisie

Dostaniesz listę zamienników, dzięki której będziesz mogła wymieniać produkty, jeśli czegoś nie będziesz mieć w lodówce, co da Ci większą swobodę na diecie

Jadłospis, który polubisz!

5 w 1 - zamiast jednego jadłospisu o wybranej kaloryczności, otrzymasz jadłospis w pięciu kalorycznościach (1500, 1600, 1700, 1800 i 1900 kcal)
Posiłki na znane i lubiane potrawy, jak naleśniki, pizza, pasta jajeczna, zupa pomidorowa, tortilla z kurczakiem
Gotowanie obiadów na 2 dni oszczędzi Twój czas i energię
Zdrowe i zbilansowane posiłki, które pokocha również Twoja rodzina, dzięki czemu nie będziesz musiała gotować na dwa garnki
Gotowy schemat 4 posiłków na 7 lub 14 dni, który zdejmie z Ciebie konieczność ciągłego planowania posiłków
Proste i szybkie posiłki, dzięki którym przygotowania w kuchni ograniczysz do minimum
Bazą jadłospisu są łatwo dostępne produkty - to oznacza koniec biegania po sklepach za dziwnymi produktami, które potem zalegają Ci w półkach, bo nie wiesz, co z nimi zrobić
Lista zakupów, dokładne przepisy, miary domowe do każdego produktu ułatwią Ci gotowanie i zakupy

Więcej niż smaczna dieta!

Większość diet, jakie można teraz znaleźć na rynku, jest smaczna. Tylko, co z tego, że…
– “ta zupa krem z dyni i mleczka kokosowego” jest pyszna, skoro tęsknisz za zwykłą pomidorową?
– “ta kanapka z awokado i jajkiem w koszulce” jest świetna, skoro Ty od tygodnia masz ochotę na pastę jajeczną?
– “to risotto ze szpinakiem i suszonymi pomidorami” jest cudowne, ale Ty od czasu do czasu chciałabyś zjeść też pizzę?
Problem polega na tym, że po pewnym czasie nawet na smacznej diecie i tak zaczynasz tęsknić za swoimi ulubionymi potrawami. Może Ci się nawet wydawać, że coś z Tobą jest nie tak, skoro nie potrafisz wytrwać na takiej diecie.
Ale to całkiem normalne! Czasem  każdy ma ochotę na smaki ze swojego dzieciństwa, tradycyjne dania lub te znane i lubiane, jak pizza.
Na szczęście nie musisz wybierać między tym, co zdrowe i odchudzające, a tym co lubisz. Wiem, jak to połączyć! Zwykła zupa pomidorowa, pasta jajeczna i pizza mogą być elementem zdrowej diety odchudzającej.
Dlatego właśnie postanowiłam stworzyć Jadłospis 5 w 1 “DIETA BEZ WYRZECZEŃ”, w którym znajdują się smaki, które większość z nas lubi.
Jadłospis 5 w 1 Bez wyrzeczeń

O mnie

Dietetyk z miasta Kraków
mgr Weronika Ornacka-Draba
psychodietetyk i dietetyk kliniczny
To nie jest kolejny sztywny jadłospis, który masz stosować od deski do deski, uzależnić się od niego, a po osiągnięciu efektu na wadzę rzucić go i odzyskać utracone kilogramy!
W pracy wykorzystuję techniki psychodietetyczne oraz techniki budowania trwałych nawyków. Dlatego inaczej podchodzę do tworzenia jadłospisów, zarówno tych indywidualnych, jak i gotowych. Jadłospis stanowi dla mnie jedynie drogowskaz. To narzędzie, które ma Ci ułatwić życie podczas odchudzania, pokazać Ci, jak mogą wyglądać zdrowsze posiłki i ich porcje. Jadłospis jest jednym z elementów, który pomaga w nauce umiejętności przydatnych do samodzielnego komponowania posiłków w swojej diecie.
Jadłospis nie może uzależniać i wymagać od Ciebie bezmyślnego podążania za rozpiską. W końcu nie jesteś w stanie trzymać się go przez całe życie. Jeśli nie będziesz na pewnym etapie bardziej samodzielna, to ryzyko powrotu do starych nawyków jest większe.
Dlatego układam jadłospisy, które zwiększają szansę na sukces w odchudzaniu. Jakie elementy w tym pomagają?
Proste posiłki, które można szybko przygotować nawet w gorsze i bardziej zabiegane dni
Łatwo dostępne produkty w przepisach, co ułatwia zakupy i oszczędza nerwy na szukanie wymyślnych produktów w sklepach ze zdrową żywnością
Elastyczność jadłospisu (zamienniki produktów, możliwość tworzenia własnych posiłków na podstawie jadłospisu)
Jedzenie tego, co się lubi, bo jak masz wybór, a nie zakaz, to łatwiej jest Ci dokonywać tych zdrowszych decyzji świadomie
Od 2015 roku z powodzeniem rozpisuję w moich jadłospisach produkty i potrawy, które w większości diet są eliminowane. Mało tego, moje podopieczne chudną. Bonusem jest zachowanie przyjemności z posiłków i lepsze relacje z jedzeniem.
Nazywam się Weronika Ornacka-Draba. Jestem psychodietetykiem i dietetykiem klinicznym. Na co dzień wspieram kobiety po nieudanych próbach odchudzania. Sprawiam, że odchudzanie jest bardziej proste i przyjemne. Bo chcę żeby kobietom na diecie żyło się lepiej!

Nie chcesz być już niewolnikiem diety?

Do każdego Jadłospisu 5 w 1 dołączam Poradnik Przyjemnego Odchudzania. Dzięki poradnikowi nie będziesz niewolnikiem diety i odchudzania, ponieważ:
Dostosujesz jadłospis do siebie, swojej rodziny i pory roku
Będziesz potrafiła wprowadzić do jadłospisu słodycze i alkohol, tak aby zachować smukłą sylwetkę i zdrowie
Będziesz nadal żyć normalne (jedzenie na mieście, święta, urlop) i schudniesz
Będziesz wiedziała, jak samodzielnie tworzyć zdrowe posiłki, które pomogą Ci schudnąć i utrzymać efekt na lata
Poradnik przyjemnego odchudzania mockup

Wybierz pakiet idealny dla Ciebie!

Zamiast jednego Jadłospisu o wybranej kaloryczności, dostaniesz ode mnie ten sam jadłospis w 5 różnych kalorycznościach (5 w 1)!
Jadłospis 5 w 1 na 7 dni

117 zł

Jadłospis 5 w 1 na 7 dni w 5 różnych kalorycznościach (1500, 1600, 1700, 1800 lub 1900 kcal), dzięki któremu schudniesz jedząc to, co lubisz

Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci dopasować jadłospis do siebie i rodziny oraz ułatwi Ci utrzymanie efektów odchudzania

Lista zamienników, za pomocą której wymienisz nielubiane lub brakujące produkty w lodówce oraz urozmaicisz posiłki

Lista zakupów, dzięki której łatwiej zrobisz zakupy

Jadłospis 5 w 1 na 14 dni

167 zł

Jadłospis 5 w 1 na 14 dni w 5 różnych kalorycznościach (1500, 1600, 1700, 1800 lub 1900 kcal), dzięki któremu schudniesz jedząc to, co lubisz

Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci dopasować jadłospis do siebie i rodziny oraz ułatwi Ci utrzymanie efektów odchudzania

Lista zamienników, za pomocą której wymienisz nielubiane lub brakujące produkty w lodówce oraz urozmaicisz posiłki

Lista zakupów, dzięki której łatwiej zrobisz zakupy

Opinie - dietetyk Kraków 4
Opinie - dietetyk Kraków 7
Opinie - dietetyk Kraków 5

Czy na pewno to coś dla Ciebie?

Tak, jeśli

Jesteś osobą zdrową i nie potrzebujesz indywidualnego podejścia
Chcesz schudnąć w przyjemniejszy sposób, bez zakazów
Nie masz czasu na wymyślne posiłki i szukasz prostych przepisów
Nie chcesz wypraw do sklepu po dziwne produkty, wolisz prostotę w kuchni
Chcesz jeść zdrowiej i zmienić trwale swoje nawyki

Nie, jeśli

Masz problemy zdrowotne, które wymagają indywidualnego podejścia
Nie lubisz wielu produktów i jesteś raczej wybredna
Nie chcesz zmieniać swoich nawyków na stałe
Nie ma dla Ciebie znaczenia to, czy jesz to co lubisz czy nie, byleby tylko schudnąć

FAQ - pytania i odpowiedzi

O tym, czy dieta jest zdrowa czy nie, decyduje całokształt posiłków, a nie kilka z nich wyrwanych z kontekstu. Dodatkowo posiłki uznawane powszechnie za mało zdrowe, wcale nie muszą takie być. Czasem wystarczą niewielkie modyfikacje, bez utraty na smaku, żeby stały się pełnowartościowymi posiłkami.

Takie potrawy nie są tuczące same w sobie. Tyjemy od nadmiaru spożywanych kalorii, niezależnie z jakiego źródła one pochodzą. Oczywiście są pewne produkty i potrawy, które są bardziej kaloryczne niż inne, dlatego potrzeba umiejętności i wiedzy żeby wprowadzić je do diety.

Ułożyłam już ponad 500 jadłospisów i wiem, co zrobić żeby dieta była zdrowa, sycąca, powodowała stopniowy spadek masy ciała, a jednocześnie zawierała ulubione potrawy.

Oczywiście, jest to z góry ustalony Jadłospis, więc nie ma mowy o indywidualnym podejściu. Dlaczego więc obiecuję Ci, że będziesz mogła jeść to, co lubisz?

– W jadłospisie znajduje się wiele przepisów, które większość z nas zna i lubi. Jasne, że to nie daje gwarancji, że wszystko Ci posmakuje, ale…

– Po to jest lista zamienników, którą dołączam do każdego jadłospisu – dzięki niej będziesz mogła wymienić produkty, których nie lubisz lub których zabrakło w Twojej lodówce. Dostosujesz dietę pod siebie!

– Dostaniesz jeszcze Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci jeszcze lepiej dopasować posiłki do siebie oraz swojej rodziny, tak żeby nie gotować na dwa garnki. Ponadto pokażę Ci w nim, jak włączać do swojej diety produkty rekreacyjne (słodycze, alkohol, posiłki na mieście), tak żeby nie wpłynęło to negatywnie na proces odchudzania. Dowiesz się również, jak samodzielnie tworzyć własne zdrowe posiłki oraz modyfikować swoje ulubione przepisy na podstawie jadłospisu.

W efekcie z czasem będziesz mieć podstawowe umiejętności do tego żeby tylko trzymać się zasad, które wyniesiesz z Jadłospisu i Poradnika, bez konieczności podążania w 100% za rozpiską.

Jeśli jednak czujesz, że to jest dla Ciebie niewystarczające, to zapraszam do indywidualnej współpracy. Jest to kompleksowa forma pomocy z dużym naciskiem na indywidualne podejście. Zawsze będę polecać ją bardziej niż gotowe jadłospisy. Jeśli tylko masz środki finansowe to moje bezpośrednie wsparcie przyniesie Ci więcej korzyści. Jednak wiem, że nie każdą kobietę stać lub częściej nie jest ona gotowa na wydanie takiej sumy na siebie. W takim przypadku gotowe jadłospisy są dobry wstępem do przyjemniejszego odchudzania.

Obawiasz się tego, co stanie się po 7 lub 14 dniach stosowania jadłospisu? Po pierwsze ciągle powtarzane posiłki mogą Ci się znudzić. Po drugie, chcesz zmienić nawyki na stałe, ale nie wyobrażasz sobie trzymania całe życie rozpiski posiłków. I słusznie! Na szczęście przewidziałam to podczas tworzenia Gotowych Jadłospisów!

W mojej pracy kładę duży nacisk, nie tylko na dawanie odpowiednich narzędzi (np. jadłospisy), ale również na budowanie umiejętności, dzięki którym będziesz potrafiła poradzić sobie samodzielnie w określonych sytuacjach. Dlatego właśnie nieodłącznym elementem jadłospisów jest Poradnik Przyjemnego Odchudzania, dzięki któremu będziesz umiała modyfikować swoje ulubione posiłki, tak aby pozwalały Ci osiągnąć, a potem również utrzymać szczupłą sylwetkę.

To z jednej strony oznacza, że będziesz mieć nieograniczone możliwości rozszerzania i urozmaicania planu swoich posiłków. A z drugiej strony, że z czasem będziesz potrafiła radzić sobie bez patrzenia w Jadłospis, ponieważ przygotowywanie zdrowszych posiłków będzie dla Ciebie proste i intuicyjne.

Gotowy jadłospis na 7 dni zawiera m.in.:

  • serek wiejski z owocami i migdałami
  • kanapki z masłem orzechowym i bananem
  • tortille z szynką i warzywami
  • tortille z kurczakiem i sosem czosnkowym
  • grillowanego kurczaka z pieczonymi ziemniaczkami
  • twarożek z rzodkiewką na kanapce
  • zupę pomidorową z makaronem i śmietaną
  • kanapki z serem i warzywami
  • czekoladową owsiankę
  • koktajl truskawkowy
  • sałatkę z jajkiem

Gotowy jadłospis na 14 dni zawiera to, co jadłospis na 7 dni oraz m.in.:

  • jogurt z granolą i owocami
  • zapiekankę makaronową
  • kanapki z serkiem fromage i łososiem wędzonym
  • sałatkę z łososiem wędzonym
  • pastę jajeczną z rzodkiewką na pieczywie
  • koktajl owocowy
  • owsiankę z duszonym jabłkiem
  • rybę a’la po grecku
  • sernik
  • pizzę

Jadłospis 5 w 1 jest zdrowy i dobrze zbilansowany. Pomimo tego raczej odradzam jego stosowania w przypadku osób z chorobami. Nie oznacza to, że osoba chora nie może jeść tego, co lubi. Może! Jednak uważam, że tutaj wymagane jest podejście bardziej indywidualne, zwłaszcza jeśli mamy kilka chorób, które towarzyszą nadwadze. W takim przypadku zapraszam na współpracę indywidualną.

Większość produktów użytych w jadłospisie jest dostępna przez cały rok. Dzięki tabeli zamienników będziesz mogła wymieniać produkty na bardziej sezonowe. Pomoże Ci w tym również instrukcja, którą znajdziesz w Poradniku Przyjemnego Odchudzania, który również dołączam do jadłospisów.

Obecnie w sprzedaży będzie tylko wariant tradycyjnej diety – z produktami odzwierzęcymi. Prawdopodobnie w przyszłości będę tworzyć warianty dla osób nie jedzących ryb, dla osób na diecie wegetariańskiej i diecie wegańskiej. Jeśli dostanę takie informację, że jest na to zapotrzebowanie. Odezwij się do mnie, jeśli tak jest. A tymczasem mogę zaproponować Ci współpracę indywidualną, podczas której uwzględnię w Twojej diecie eliminacje konkretnych produktów.

  1. Przejdź do sklepu i w zależności, który wariant Cię interesuje, wybierz jadłospis na 7 dni lub 14 dni.
  2. Dodaj zamówienie do koszyka i opłać je. Jeśli pojawią się problemy z płatnościami, skontaktuj się ze mną.
  3. Gotowy jadłospis otrzymasz na maila do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.