Regulamin współpracy
Regulamin został stworzony, ponieważ chcę dbać o bezpieczeństwo relacji z podopiecznymi. Zawiera on informacje na temat przebiegu współpracy, zasad korzystania z usług i obowiązków ciążących na poradni.
TERMINY REALIZACJI:
- Jadłospis i/lub inne materiały edukacyjne są przekazywane mailowo. Maksymalny czas oczekiwania na jadłospis wynosi do 7-10 dni roboczych (bez sobót, niedziel, świąt) – począwszy od następnego dnia roboczego po pierwszej konsultacji.
- Termin może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zleceń w danym czasie lub zdarzeń losowych.
REKLAMACJE (obejmujące zmiany w posiłkach po wysłaniu jadłospisu/nowych przepisów) dotyczą jedynie sytuacji, kiedy omyłkowo pojawią się w nich produkty, które na wizycie zostały zaznaczone jako niejadane.
PRAWA AUTORSKIE – jadłospis i inne materiały chronione są prawami autorskimi, dlatego nie należy ich kopiować i rozpowszechniać.
Dietetyka obowiązuje ZACHOWANIE TAJEMNICY wszystkich informacji, które zbierze podczas wizyt.
GODZINY PRACY I KONTAKT z dietetykiem:
- W czasie trwania dietoterapii jest możliwość mailowego kontaktu z dietetykiem w dni robocze w godzinach między 7-14.
- Pytania i wszelkie dokumenty należy kierować na maila (bezpieczne przekazywanie danych osobowych). Nie należy wysyłać wrażliwych danych czy zdjęć dokumentów za pośrednictwem smsów i mediów społecznościowych. Poradnia nie ponosi odpowiedzialności za tak przekazane dane.
- Jadłospis i inne materiały wysyłane są w dni robocze w godzinach między 7-14.
PROMOCJE:
- Rabaty nie sumują się – jeśli w danym momencie przysługują Ci dwa rabaty po 10%, to każdy z nich można wykorzystać na oddzielną usługę.
PŁATNOŚCI:
- Za pakiety obowiązuje płatność z góry.
- Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za opłacony pakiet/ jadłospis.
- Gwarancja niezmienności cen po zawarciu stałej współpracy, czyli takiej bez przerw między wizytami trwających dłużej niż 12 tygodnie (pomimo ewentualnych zmian w cenniku dla nowych klientów).
ZAPISYWANIE NA WIZYTĘ – gwarancją rezerwacji terminu jest wiadomość od dietetyka, potwierdzająca zapisanie na dany termin. Przy braku potwierdzenia, do 1-2 dni roboczych, należy ponowić kontakt z dietetykiem.
POTWIERDZENIA SMS– przed wizytą wysłane zostaną 1-3 smsy (w tym jedno potwierdzenie obecności na wizycie).
WAŻNOŚĆ PAKIETÓW – konsultacje z pakietów należy wykorzystać maksymalnie do:
- Pakiet Programu Odchudzania: basic do miesiąca, pakiet plus do 2 miesięcy, pakiet extra do 3 miesięcy
- Pakiet dla par: basic do miesiąca, pakiety dla par plus i extra do 2 miesięcy
- Pakiety konsultacji: mini do miesiąca, pakiet midi i maxi do 2 miesięcy
ODWOŁYWANIE, PRZEKŁADANIE WIZYT i ZMIANA NA FORMĘ ONLINE/TELEWIZYTĘ – zbyt częste przekładanie konsultacji zmniejsza efektywność dietoterapii, ze względu na spadek motywacji wraz z upływem czasu między wizytami. Dodatkowo działa to dezorganizująco na pracę poradni.
- Konsultacje należy odwoływać/przekładać/zmieniać na formę online lub telewizytę z wyprzedzeniem 2-3 dni. Minimalny czas wynosi 24 godziny.
- Częstotliwość przekładania konsultacji oraz zamiana na formę online lub telewizytę jest ograniczona, dlatego należy decydować się na to w sytuacjach wyjątkowych (np. choroba).
- Możliwe jest przełożenie konsultacji raz w ramach danego pakietu lub maksymalnie co drugą konsultację w przypadku pojedynczych wizyt bez pakietu.
- W przypadku odwołania terminu na mniej niż 24 godziny przed konsultacją lub przekładaniu konsultacji 2 razy pod rząd:
- Można odbyć tę konsultację telefonicznie w ustalonym pierwotnie terminie (ten sam dzień i godzina).
- Jeśli podopieczny nie ma możliwości odbycia konsultacji telefonicznie, to można wyznaczyć nowy termin (do 4 tygodni od nieodbytej wizyty) pod warunkiem dopłaty (ustalana indywidualnie). Nieodwołanie lub przełożenie nowego terminu spowoduje przepadnięcie opłaconej konsultacji.