< Samouczek Przyjemnego Odchudzania – Dietetyk Kraków | Poradnia Zdrowe Kalorie | Trwałe efekty
SAMOUCZEK PRZYJEMNEGO ODCHUDZANIA

Jedz to, co lubisz i schudnij bez bycia niewolnikiem diety

Zdrowsze odżywianie stanie się dla Ciebie naturalne i przyjemne!

Odzyskaj wolność wyboru na diecie i schudnij!

Nie wyobrażasz sobie życia bez makaronu, pizzy, chleba, żółtego sera, ziemniaków (wpisz w to miejsce jakikolwiek produkt)? Na szczęście nie musisz! Znam sposoby na to, żeby jeść to, co się lubi, schudnąć i być zdrowszą! Pokażę Ci, jak to zrobić, dzięki Samouczkowi Przyjemnego Odchudzania.

Masz już serdecznie dość diet odchudzających, bo...?

Ciągle słyszysz tylko, czego nie wolno Ci jeść
Nie możesz po prostu otworzyć lodówki i zjeść tego, co chcesz
Tylko się ograniczasz, kiedy inni jedzą normalnie
Na diecie tęsknisz za swoimi ulubionymi potrawami
Twoje życie kręci się tylko wokół jedzenia, zakupów, planowania, ważenia, liczenia
Po zakończeniu diety wracasz do starych nawyków i ponownie tyjesz

One miały podobnie, dlatego wybrały przyjemny sposób odchudzania!

Opinie - dietetyk Kraków 2
Opinie - dietetyk Kraków 1
Opinie - dietetyk Kraków 3

Próbowałaś już niejednej diety odchudzającej?

Można powiedzieć, że jesteś weteranką w testowaniu diet. Przeszłaś przez detoksy, picie soków, eliminacje różnych produktów – od pieczywa i glutenu, po mięso, owoce i słodycze.
Początkowo widziałaś efekty na wadzę. Niestety potem przychodził kryzys, a pierwsze odstępstwo pociągało za sobą następne. Na co rzucałaś się w pierwszej kolejności? Na produkty, które na diecie były zakazane.
To, co zakazane kusi bardziej. W efekcie nawet jeśli produkt X mógł dla Ciebie nie istnieć przed dietą, to na diecie ślinianki pracowały Ci jakoś bardziej, na jego widok. Zakazany produkt staje się dla Ciebie bardziej atrakcyjny!
Jestem przeciwniczką zakazów na diecie, szczególnie tych, które nie mają najmniejszego sensu. Bo widzisz, całkowita eliminacja produktów „tuczących” nie jest konieczna, ponieważ tuczące produkty nie istnieją! Badania naukowe pokazują, że tyjemy od nadmiaru kalorii, nie od spożywania konkretnych produktów.
Dieta pełna zakazów zawsze będzie wypadać mniej atrakcyjnie w porównaniu do Twoich obecnych, mniej zdrowych nawyków. Dlatego potrzebujesz rozwiązania, które będzie równie atrakcyjne! Które z czasem pokochasz! Bo o to chodzi w skutecznym odchudzaniu, żeby lubić swój nowy, zdrowszy sposób odżywiania. Tylko w ten sposób jesteś w stanie utrzymać efekty na wadzę na lata, ponieważ powrót do starych nawyków oznacza powrót do większej masy ciała.
Dlatego właśnie stworzyłam Jadłospis DIETA BEZ ZAKAZÓW, który jest częścią Samouczka Przyjemnego Odchudzania.
Przykładowe posiłki w Jadłospisie DIETA BEZ ZAKAZÓW

Skuteczne odchudzanie bez sztywnego trzymania się diety na 100%? To możliwe!

Mam dla Ciebie rozwiązanie, które da Ci wolność i swobodę!

Nie da się jeść według rozpisanej diety do końca życia. Do tej pory zakończenie diety oznaczało dla Ciebie powrót do starych nawyków i ponowne tycie. Dlatego też do utrzymania szczupłej sylwetki po odchudzaniu potrzebujesz czegoś więcej niż diety, która jest tylko narzędziem. Potrzebujesz przede wszystkim umiejętności i zmiany podejścia do odchudzania, z wszystko albo nic na bardziej elastyczne i wspierające. Dlatego najważniejszym elementem Samouczka Przyjemnego Odchudzania jest poradnik, a nie dieta.
Poradnik przyjemnego odchudzania mockup 1
To przewodnikiem, dzięki któremu odnajdziesz drogę do przyjemnego odchudzania bez presji. Unikniesz błędów, które przyczyniają się do efektu jojo. Zdrowsze gotowanie stanie się dla Ciebie naturalne.
Zdobędziesz umiejętności i zbudujesz w sobie wspierające podejście, które pomogą Ci schudnąć, a potem utrzymać szczupłą sylwetkę, już bez jadłospisu.
Jadłospis 5 w 1
Nie jest to typowa dieta, której musisz trzymać się w 100%. Ten jadłospis będzie stanowić dla Ciebie drogowskaz i inspiracje do budowania zdrowszych nawyków, które pomogą Ci schudnąć.
Dzięki niemu zrozumiesz, w jaki sposób połączyć to, co zdrowe z tym, co się lubi. Znajdziesz w nim produkty i potrawy, które często są niesłusznie eliminowane z diet odchudzających, jak makaron, naleśniki, pizza, chleb, banany czy ziemniaki.

Wiesz dlaczego nie mogłaś schudnąć do tej pory?

Dietetyk z miasta Kraków
mgr Weronika Ornacka-Draba
psychodietetyk i dietetyk kliniczny
Standardowo na diecie podążasz dzień za dniem, posiłek za posiłkiem, według rozpiski. I na początku jest super, bo nie musisz myśleć co zjeść, nic się nie marnuje. Jednak po kilku tygodniach ten ograniczony wybór zaczyna Ci ciążyć.
W takiej sytuacji zazwyczaj porzucasz dietę, zarzucając sobie, że za słabo się zorganizowałaś, nie miałaś silnej woli. Prawda jest taka, że to nie z Tobą jest coś nie tak. Twoja reakcja była normalna, zdrowa. W końcu każdy człowiek chce decydować sam o sobie, również w kwestii jedzenia.
Jadłospis nie może uzależniać i wymagać od Ciebie bezmyślnego podążania za rozpiską. W końcu nie jesteś w stanie trzymać się go przez całe życie. Jeśli nie będziesz na pewnym etapie bardziej samodzielna, to ryzyko powrotu do starych nawyków jest większe.
Nazywam się Weronika Ornacka-Draba. Jestem psychodietetykiem i dietetykiem klinicznym. Na co dzień wspieram kobiety po nieudanych próbach odchudzania. Od grudnia 2015 roku pomagam im schudnąć bez bycia więźniem diety. Pokazuję, jak schudnąć i odzyskać swobodę jedzenia tego, co chcą i lubią.
W pracy wykorzystuję techniki psychodietetyczne oraz techniki budowania trwałych nawyków. To pozwala mi inaczej podchodzić do tworzenia jadłospisów. Jadłospis ma być jedynie drogowskaz. To narzędzie, które ma Ci ułatwić życie podczas odchudzania, pokazać Ci, jak mogą wyglądać zdrowsze posiłki i ich porcje.
Z powodzeniem rozpisuję w moich jadłospisach produkty i potrawy, które w większości diet są eliminowane. Mało tego, moje podopieczne chudną. Bonusem jest zachowanie przyjemności z posiłków i lepsze relacje z jedzeniem.

Nie chcesz już być niewolnikiem diety?

W poradniku zebrałam najważniejsze wskazówki, które przekazuję kobietom podczas współpracy indywidualnej. Dowiesz się z niego:
Jak modyfikować Twoje ulubione posiłki żeby były zdrowsze, sycące, nadal Ci smakowały i pomagały Ci schudnąć
Jak jeść słodycze, pić alkohol, jeść na mieście i jednocześnie zdrowo schudnąć
Jak wzmacniać motywację i siłę woli
Jak wprowadzać zmiany i nie gotować na dwa garnki, kiedy Twoi bliscy nie chcą nic zmieniać
Co robić żeby nie przytyć w czasie Świąt, imprezy czy wesela
Zobacz pełny spis treści poradnika

Gratis otrzymasz!

Jadłospis 5 w 1

4 warianty kaloryczne w bonusie

W tej samej cenie otrzymasz nie jeden wariant kaloryczny jadłospisu DIETA BEZ ZAKAZÓW, a pięć wariantów. Dlaczego? Ponieważ zmiana kaloryczność diety w trakcie odchudzania sprawia, że proces jest bardziej efektywny.
Zmian należy dokonywać na przykład, kiedy Twoja aktywność wzrośnie/spadnie (dodatkowe treningi, lockdown, złamana noga), Twoja masa znacząco spadnie lub kiedy doświadczysz adaptacji metabolicznych. Więcej na ten temat znajdziesz w Poradniku.
Zaminniki, kalkulator odchudzania i szablon do planowania posiłków

Narzędzia do samodzielności

Z listą zamienników wymienisz produkty w jadłospisie, dzięki czemu będziesz mogła otworzyć lodówkę i sięgnąć po to na co masz akurat ochotę, bez strachu, że Świat się zawali, kiedy nie będziesz trzymać się diety na 100%.
Kalkulator odchudzania pozwoli Ci dopasowywać kaloryczność do zmieniającej się aktywności i głodu. A szablon pomoże Ci w szybki sposób planować posiłki samodzielnie i odzyskać wolność na diecie.

Wybierz pakiet i schudnij z przyjemnością!

Samouczek Przyjemnego Odchudzania z jadłospisem na 7 dni

117 zł

Jadłospis BEZ ZAKAZÓW na 7 dni, 5 w 1, czyli dostaniesz nie jeden, a pięć wariantów kalorycznych (1+4 gratis: 1500, 1600, 1700, 1800 i 1900 kcal), dzięki któremu schudniesz jedząc to, co lubisz

Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci dopasować jadłospis do siebie i rodziny oraz ułatwi Ci utrzymanie efektów odchudzania

BONUSY GRATIS:

Lista zamienników, dzięki której otworzysz lodówkę i będziesz mogła zjeść to, co chcesz, bez sztywnego trzymania się diety w 100%

Lista zakupów, dzięki której łatwiej zrobisz zakupy

Kalkulator odchudzania, z którym dopasujesz kaloryczność np. w momencie zwiększonego głodu, wzrostu lub spadku aktywności, dużego spadku masy ciała, zastoju w odchudzaniu czy stabilizacji masy ciała po odchudzaniu

Szablon do szybkiego planowania posiłków, dzięki któremu odzyskasz swobodę podczas odchudzania

Samouczek Przyjemnego Odchudzania z jadłospisem na 14 dni

167 zł

Jadłospis BEZ ZAKAZÓW na 14 dni, 5 w 1, czyli dostaniesz nie jeden, a pięć wariantów kalorycznych (1+4 gratis: 1500, 1600, 1700, 1800 i 1900 kcal), dzięki któremu schudniesz jedząc to, co lubisz

Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci dopasować jadłospis do siebie i rodziny oraz ułatwi Ci utrzymanie efektów odchudzania

BONUSY GRATIS:

Lista zamienników, dzięki której otworzysz lodówkę i będziesz mogła zjeść to, co chcesz, bez sztywnego trzymania się diety w 100%

Lista zakupów, dzięki której łatwiej zrobisz zakupy

Kalkulator odchudzania, z którym dopasujesz kaloryczność np. w momencie zwiększonego głodu, wzrostu lub spadku aktywności, dużego spadku masy ciała, zastoju w odchudzaniu czy stabilizacji masy ciała po odchudzaniu

Szablon do szybkiego planowania posiłków, dzięki któremu odzyskasz swobodę podczas odchudzania

Opinie - dietetyk Kraków 4
Opinie - dietetyk Kraków 7
Opinie - dietetyk Kraków 5

Czy na pewno to coś dla Ciebie?

Tak, jeśli

Masz za sobą nieudane próby odchudzania
Potrafisz schudnąć, ale nie umiesz utrzymać efektów na dłużej
Chcesz schudnąć w przyjemniejszy sposób, bez zakazów
Chcesz jeść zdrowiej i zmienić trwale swoje nawyki
Do tej pory Twoje życie było podzielone na okresy diety i hulaj dusz piekła nie ma

Nie, jeśli

Szukasz cudownej pigułki na nadwagę, która nie wymaga zaangażowania w proces zmiany
Nie chcesz zmieniać swoich nawyków na stałe
Nie ma dla Ciebie znaczenia to, czy jesz to co lubisz czy nie, byleby tylko schudnąć
Zajadasz stres, napięcie, nudę, emocje i potrzebujesz współpracy psychodietetycznej
Masz problemy zdrowotne, które wymagają ułożenia indywidualnej diety

FAQ - pytania i odpowiedzi

O tym, czy dieta jest zdrowa czy nie, decyduje całokształt posiłków, a nie kilka z nich wyrwanych z kontekstu. Dodatkowo posiłki uznawane powszechnie za mało zdrowe, wcale nie muszą takie być. Czasem wystarczą niewielkie modyfikacje, bez utraty na smaku, żeby stały się pełnowartościowymi posiłkami.

Takie potrawy nie są tuczące same w sobie. Tyjemy od nadmiaru spożywanych kalorii, niezależnie z jakiego źródła one pochodzą. Oczywiście są pewne produkty i potrawy, które są bardziej kaloryczne niż inne, dlatego potrzeba umiejętności i wiedzy żeby wprowadzić je do diety.

Ułożyłam już ponad 500 jadłospisów i wiem, co zrobić żeby dieta była zdrowa, sycąca, powodowała stopniowy spadek masy ciała, a jednocześnie zawierała ulubione potrawy.

Oczywiście, jest to z góry ustalony Jadłospis, więc nie ma mowy o indywidualnym podejściu. Dlaczego więc obiecuję Ci, że będziesz mogła jeść to, co lubisz?

– W jadłospisie znajduje się wiele przepisów, które większość z nas zna i lubi. Jasne, że to nie daje gwarancji, że wszystko Ci posmakuje, ale…

– Po to jest lista zamienników, którą dołączam do każdego jadłospisu – dzięki niej będziesz mogła wymienić produkty, których nie lubisz lub których zabrakło w Twojej lodówce. Dostosujesz dietę pod siebie!

– Dostaniesz jeszcze Poradnik Przyjemnego Odchudzania, który pomoże Ci jeszcze lepiej dopasować posiłki do siebie oraz swojej rodziny, tak żeby nie gotować na dwa garnki. Ponadto pokażę Ci w nim, jak włączać do swojej diety produkty rekreacyjne (słodycze, alkohol, posiłki na mieście), tak żeby nie wpłynęło to negatywnie na proces odchudzania. Dowiesz się również, jak samodzielnie tworzyć własne zdrowe posiłki oraz modyfikować swoje ulubione przepisy na podstawie jadłospisu.

W efekcie z czasem będziesz mieć podstawowe umiejętności do tego żeby tylko trzymać się zasad, które wyniesiesz z Jadłospisu i Poradnika, bez konieczności podążania w 100% za rozpiską.

Jeśli jednak czujesz, że to jest dla Ciebie niewystarczające, to zapraszam do indywidualnej współpracy. Jest to kompleksowa forma pomocy z dużym naciskiem na indywidualne podejście. Zawsze będę polecać ją bardziej niż gotowe jadłospisy. Jeśli tylko masz środki finansowe to moje bezpośrednie wsparcie przyniesie Ci więcej korzyści. Jednak wiem, że nie każdą kobietę stać lub częściej nie jest ona gotowa na wydanie takiej sumy na siebie. W takim przypadku gotowe jadłospisy są dobry wstępem do przyjemniejszego odchudzania.

Obawiasz się tego, co stanie się po 7 lub 14 dniach stosowania jadłospisu? Po pierwsze ciągle powtarzane posiłki mogą Ci się znudzić. Po drugie, chcesz zmienić nawyki na stałe, ale nie wyobrażasz sobie trzymania całe życie rozpiski posiłków. I słusznie! Na szczęście przewidziałam to podczas tworzenia Gotowych Jadłospisów!

W mojej pracy kładę duży nacisk, nie tylko na dawanie odpowiednich narzędzi (np. jadłospisy), ale również na budowanie umiejętności, dzięki którym będziesz potrafiła poradzić sobie samodzielnie w określonych sytuacjach. Dlatego właśnie nieodłącznym elementem jadłospisów jest Poradnik Przyjemnego Odchudzania, dzięki któremu będziesz umiała modyfikować swoje ulubione posiłki, tak aby pozwalały Ci osiągnąć, a potem również utrzymać szczupłą sylwetkę.

To z jednej strony oznacza, że będziesz mieć nieograniczone możliwości rozszerzania i urozmaicania planu swoich posiłków. A z drugiej strony, że z czasem będziesz potrafiła radzić sobie bez patrzenia w Jadłospis, ponieważ przygotowywanie zdrowszych posiłków będzie dla Ciebie proste i intuicyjne.

1. Bez tego elementu dieta może niewiele Ci dać
2. Czym jest przyjemne odchudzanie, a czym nie jest
3. Co jest podstawą skutecznego odchudzania
4. Jak prawidłowo korzystać z gotowych jadłospisów żeby schudnąć, a jednocześnie cieszyć się życiem
5. Jak dostosować gotowy jadłospis do siebie, swoich bliskich i pory roku
6. Jak wprowadzać zdrowe nawyki, kiedy rodzina nie chcę nic zmieniać
7. Zasady zdrowego odżywiania – pigułka wiedzy
8. Jak komponować zbilansowany posiłek
9. Jak planować posiłki na cały tydzień
10. Odchudzanie zaczyna się w głowie
11. Odstępstwa to nie koniec Świata!
12. Czy można jeść słodycze, pić alkohol i wyskoczyć do restauracji na diecie
13. Jak radzić sobie z głodem lub uczuciem przejedzenia
14. Jak zmniejszyć lub zwiększyć kaloryczność diety
15. Jak długo stosować gotowy jadłospis (deficyt kaloryczny)
16. Po czym poznasz, że jadłospis dobrze działa
17. Co zrobić, kiedy nie widzisz efektów
18. Najczęściej popełniane błędy
19. Schudłam i co dalej

Gotowy jadłospis na 7 dni zawiera m.in.:

  • serek wiejski z owocami i migdałami
  • kanapki z masłem orzechowym i bananem
  • tortille z szynką i warzywami
  • tortille z kurczakiem i sosem czosnkowym
  • grillowanego kurczaka z pieczonymi ziemniaczkami
  • twarożek z rzodkiewką na kanapce
  • zupę pomidorową z makaronem i śmietaną
  • kanapki z serem i warzywami
  • czekoladową owsiankę
  • koktajl truskawkowy
  • sałatkę z jajkiem

Gotowy jadłospis na 14 dni zawiera to, co jadłospis na 7 dni oraz m.in.:

  • jogurt z granolą i owocami
  • zapiekankę makaronową
  • kanapki z serkiem fromage i łososiem wędzonym
  • sałatkę z łososiem wędzonym
  • pastę jajeczną z rzodkiewką na pieczywie
  • koktajl owocowy
  • owsiankę z duszonym jabłkiem
  • rybę a’la po grecku
  • sernik
  • pizzę

Jadłospis 5 w 1 jest zdrowy i dobrze zbilansowany. Pomimo tego raczej odradzam jego stosowania w przypadku osób z chorobami. Nie oznacza to, że osoba chora nie może jeść tego, co lubi. Może! Jednak uważam, że tutaj wymagane jest podejście bardziej indywidualne, zwłaszcza jeśli mamy kilka chorób, które towarzyszą nadwadze. W takim przypadku zapraszam na współpracę indywidualną.

Większość produktów użytych w jadłospisie jest dostępna przez cały rok. Dzięki tabeli zamienników będziesz mogła wymieniać produkty na bardziej sezonowe. Pomoże Ci w tym również instrukcja, którą znajdziesz w Poradniku Przyjemnego Odchudzania, który również dołączam do jadłospisów.

Obecnie w sprzedaży będzie tylko wariant tradycyjnej diety – z produktami odzwierzęcymi. Prawdopodobnie w przyszłości będę tworzyć warianty dla osób nie jedzących ryb, dla osób na diecie wegetariańskiej i diecie wegańskiej. Jeśli dostanę takie informację, że jest na to zapotrzebowanie. Odezwij się do mnie, jeśli tak jest. A tymczasem mogę zaproponować Ci współpracę indywidualną, podczas której uwzględnię w Twojej diecie eliminacje konkretnych produktów.

  1. Przejdź do sklepu i w zależności, który wariant Cię interesuje, wybierz jadłospis na 7 dni lub 14 dni.
  2. Dodaj zamówienie do koszyka i opłać je. Jeśli pojawią się problemy z płatnościami, skontaktuj się ze mną.
  3. Samouczek otrzymasz na maila do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.