Opieka dietetyka szyta na miarę – Dietetyk Kraków | Poradnia Zdrowe Kalorie | Trwałe efekty
WSPÓŁPRACA INDYWIDUALNA W RAMACH OPIEKI DIETETYKA SZYTEJ NA MIARĘ

Stań się kobietą wolną od insulinooporności i diet!

Zmień nawyki, popraw relacje z jedzeniem i schudnij bez oceniania, bez presji i bez bata nad głową

Masz za sobą wiele diet

...i z jednej strony

Znasz zasady diety z niskim indeksem glikemicznym
Doskonale wiesz co trzeba robić żeby schudnąć
Potrafisz zacisnąć zęby, trzymać się diety na 100% i nie jeść słodyczy

jednak z drugiej strony

Często nie umiesz zmusić się do tego co "powinnaś" robić i odkładasz dietę na później
Wystarczy jedno odstępstwo żeby zakończyć dietę - najczęściej gubią Cię słodycze i trudne momenty, jak urlop, święta czy wyjścia na miasto
Po zakończeniu diety stare nawyki i często również kilogramy wracają

To nie Twoja wina! Po prostu metody, które stosowałaś do tej pory były zbyt sztywne i restrykcyjne

80% – aż tyle osób wraca do starych nawyków. Dlaczego zmiana nawyków dla większości osób jest tak trudna? To wina kultury diet, która wmawia, że żeby jeść odżywcze posiłki i wyjść z insulinooporności trzeba:
- być na diecie
- unikać węglowodanów
- chodzić ciągle głodną i/lub pościć
Uwierzyły w to również kobiety, którym pomagam.
W efekcie to one zawsze naginały się do sztywnych diet. Próbowały eliminować całkowicie swoje ulubione posiłki i słodycze.
Godziły się z tym, że muszą jeść tylko to, co w diecie i nic poza tym. Bały się sięgnąć do lodówki od tak, po to na co mają ochotę, w obawie przed konsekwencjami.
Z czasem tak bardzo uzależniały się od rozpiski, że czuły strach, kiedy musiały improwizować, np. na urlopie, w czasie świąt, podczas spotkań ze znajomymi.
Więc chodziły prawie wszędzie ze swoimi pudełkami. Nawet na imprezę brały coś swojego. Chociaż zdarzało się też tak, że dla świętego spokoju wolały odmawiać spotkanie, żeby nie zaprzepaścić efektów diety.
Z tej perspektywy zmiana nawyków to kara. Nic dziwnego, że większość osób nie potrafi utrzymać ich długoterminowo. Jak można utrzymać nawyki, które odbierają przyjemność z jedzenia i z życia?!
Dlatego to nie Twoja wina, że nie potrafiłaś wytrwać na sztywnych dietach, które odbierały Ci wolność, swobodę i przyjemność. A Twoja intuicja dobrze Ci podpowiada, że istnieje przyjemniejsza droga do schudnięcia i wyjścia z insulinooporności. I ja Ci ją pokażę!
Dobry dietetyk w Krakowie
mgr Weronika Ornacka-Draba
psychodietetyk i dietetyk kliniczny

One zmieniły swoje życie ze mną!

Opinia p. Aleksandra odchudzanie zmiana nawyków napady objadania bez diety
Opinia Karolina - przyjemne, bez rezygnowania z ulubionych posiłków, je na co ma ochotę

Schudnij, cofnij insulinooporność i odzyskaj wolność jedzenia, którą utraciłaś przez diety

Chcesz

Ponownie założyć swoje stare ubrania sprzed lat
Poprawić swoje zdrowie i cieszyć się pełnią życia przez długie lata
Akceptować swoje ciało i czuć się pewna siebie

Jednocześnie chciałabyś

Jeść z umiarem słodycze, bez konieczności ich całkowitej eliminacji
Czuć swobodę w jedzeniu, bez zakazów i bez trzymania diety na 100%
Korzystać z życia i cieszyć się czasem ze znajomymi, świętami, urlopem, bez ciągłego pilnowania się

Pokażę Ci, jak to połączyć!

Schudnij i wyjdź z insulinooporności raz na zawsze!

Koniec z walką z kilogramami i insulinoopornością! Zamień walkę na świadomy proces i drogę. Drogę, która jest przyjemniejsza od tego, czego próbowałaś do tej pory żeby wyjść z IO – co działało tylko na chwilę. Skorzystaj z kompleksowego rozwiązania, które pomoże Ci osiągnąć trwałe efekty.

Diagnoza problemu i dopasowanie rozwiązania

Do tej pory działałaś tylko objawowo (przechodziłaś na dietę), przez co rozchwiana glikemia i kilogramy wracały. Dlatego pierwszym krokiem naszej współpracy będzie szczegółowa analiza Twojej sytuacji. Dzięki temu znajdziemy przyczyny Twoich problemów i dopasujemy rozwiązanie, które pomoże Ci je usunąć raz na zawsze.

Stopniowe budowanie trwałych nawyków

Zbudujesz trwałe nawyki, bez wywracania swojego jedzenia w jeden dzień. W ten sposób znacznie łatwiej będzie Ci zaakceptować zmiany. Poprawisz „cukry” i schudniesz bez poczucia, że jesteś na diecie.

Przyjemność z jedzenia i życia

Zapomnij o jedzeniu czegokolwiek na siłę. Będziesz jeść swoje ulubione dania w bardziej odżywczej wersji. Poznasz strategie, jak jeść słodycze z umiarem i łączyć życie towarzyskie ze zdrowszym stylem życia, bez konieczności rezygnacji z wszystkiego co kochasz. Satysfakcja z jedzenia to jeden z ważnych elementów, potrzebnych do zbudowania trwałych nawyków.

Mocny fundament trwałych efektów

Fundamentem trwałych efektów są wiedza i umiejętności. Inaczej zmiana jest chwilowa. Dlatego pokażę Ci, w jaki sposób samodzielnie komponować zdrowsze posiłki i jeść bardziej intuicyjnie, bez sztywnego trzymania się rozpiski posiłków. Będziesz wiedzieć, jak wzmacniać swoją motywacje, a nawet działać konsekwentnie pomimo jej spadków. Poznasz m.in. techniki budowania siły woli, radzenia sobie z pokusami i wymówkami oraz budowania trwałych nawyków.

Zdrowa relacja z jedzeniem

Słodycze i ochota na nie nie znikną, a zakazy tylko nakręcają chęć ich jedzenia. Zapomnij o detoksach cukrowych, szczególnie jeśli zajadasz stres, emocje czy nudę. Zamiast tego, z moją pomocą przestaniesz skakać od całkowitej eliminacji słodyczy, do utraty kontroli nad nimi, w imię zasady „Wszystko albo nic”. Pokażę Ci elastyczne podejście, które naprawi Twoje  relacje z jedzeniem.

Wsparcie w kryzysowych momentach

Dostaniesz moje wsparcie w kryzysowych momentach (spadki motywacji, zastój w odchudzaniu), które są naturalnymi elementami procesu zmiany. Pomogę Ci znaleźć rozwiązania na bieżące problemy, które w przeszłości prowadziły do nawrotu starych nawyków, dzięki czemu zobaczysz, że z każdej sytuacji jest wyjście. Będziesz potrafiła działać konsekwentnie w dążeniu do swoich celów.

Pani Ania poczuła się zaopiekowana w całości!

Poradni dietetyczna dietetyk kraków efekty diety
Poradni dietetyczna dietetyk kraków przyjemna dieta dieta bez zakazów opieka dietetyk

Po skorzystaniu z Opieki Dietetyka szytej na miarę

Poznasz sposoby na jedzenie swoich ulubionych posiłków (nawet takich jak naleśniki, pizza, spaghetti) i stabilną glikemię, insulinę oraz masę ciała
Zbudujesz zdrowszą relacje ze słodyczami, bez konieczności całkowitej rezygnacji z ich jedzenia
Poznasz strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach, które do tej pory prowadziły do nawrotów starych nawyków (urlop, święta, imprezy, jedzenie na mieście)
Będziesz mogła otworzyć lodówkę i zjeść to co chcesz, bez strachu o efekty
Zdrowsze jedzenie będzie dla Ciebie intuicyjne i naturalne
Twoje życie przestanie kręcić się wokół jedzenia i skupisz się na tym co lubisz robić
Odzyskasz przyjemność z jedzenia, dzięki czemu polubisz zdrowszy styl życia i będzie Ci go zdecydowanie łatwiej utrzymać
Co jedzą moje podopieczne

Bezpieczna przestrzeń do zmiany

Dietetyk z miasta Kraków
mgr Weronika Ornacka-Draba
psychodietetyk i dietetyk kliniczny
Wydaje Ci się, że musisz mieć nad sobą bat, który trzyma Cię w ryzach? Bez tego popłyniesz i nie będziesz mieć efektów? A jeśli powiem Ci, że to właśnie przez ten bat i presje nie mogłaś do tej pory utrzymać nawyki?
Potrzebujesz tego bata dlatego, że sobie nie ufasz. I to właśnie ten brak zaufania pchał Cię w kierunku sztywnych diet i zakazów, które mówią Ci, jak masz jeść i żyć. Bo przecież Ty tego nie wiesz, bo sobie nie ufasz.
Z drugiej strony chcesz wolności i swobody w jedzeniu, więc kiedy miałaś dość usztywnienia diet wracałaś do starych nawyków. Miałaś wolność, ale traciłaś efekty.
Czas spróbować przyjemniejszego podejścia:
- bez oceniania
- bez krytyki
- bez presji i bata nad głową
Potrzebujesz bezpiecznej przestrzeni do zmiany nawyków, pełnej wsparcia i wyrozumiałości. Taką przestrzeń dla Ciebie stworzę podczas współpracy indywidualnej w ramach Opieki Dietetyka szytej na miarę.
Pokażę Ci, jak stopniowo odbudować zaufanie do samej siebie, a dzięki temu odzyskać wolność jedzenia i jednocześnie wyjść z insulinooporności i schudnąć.
Jestem psychodietetykiem i dietetykiem klinicznym. Studiowałam na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i Collegium Medicum na Uniwersytecie Jagiellońskim. W grudniu 2015 roku otworzyłam swoją poradnię dietetyczną. Od tego czasu działam w Krakowie, Olkuszu i online.
Tak, jestem ekspertem od zmiany nawyków. Jednak Ty jesteś ekspertem od siebie i swojego życia. Dlatego hasłem przewodnim naszej współpracy będzie partnerstwo. Ty będziesz trzymać kierownicę, a ja będę Cię pilotować w podróży do celu. Tłumacząc zasady, pilnując dozwolonej prędkości i wybierając trasę, która będzie bezpieczna i najmniej wyboista. Wszystko po to, żebyś po dotarciu do mety świadomie i samodzielnie potrafiła komponować zdrowsze posiłki, bez konieczności trzymania sztywnej diety do końca życia.

To co, gotowa żeby schudnąć, wyjść z insulinooporności i utrzymać te efekty?

Opieka dietetyka zmiana nawyków skuteczne odchudzanie
Opinia p. Ewa - nie czuła się na diecie, że coś musi albo nie może
samodzielność, luz psychiczny, odchudzanie
insulinooporność, senność po posiłku, dietetyk kraków
Opinia p. Agnieszka zgubiła 14 kg
Opinia p. Monika - psychodietetyk, pierwszy dietetyk który trafił w jej oczekiwania, wsparcie i poświęcanie odpowiedniej ilości czasu, dodatkowe materiały
refluks, zajadanie stresu, samodzielne komponowanie posiłków, odchudzanie
zmiana sposobu myślenia, praca u podstaw znalezienie przyczyn nieudanych prób, bez oceny, bez presji, psychologia jedzenia, psychodietetyk kraków
dietetyk opinia, empatia, zaangażowanie, brak oceny, szukanie przyczyny i rozwiązań, psychodietetyk

Czy na pewno to coś dla Ciebie?

Tak, jeśli

Szybko tracisz motywację na diecie i wracasz do starych nawyków
Chcesz zmienić swoje nawyki i zaangażować się w proces, bo wiesz, że nic nie wydarzy się samo
Przerabiałaś już sztywne diety, pełne zakazów i nie potrafisz się zmusić do powrotu na taki reżim

Nie, jeśli

Szukasz szybkich, niekoniecznie trwałych, sposobów na odchudzanie
Nie chcesz zmieniać swoich nawyków pod IO
Myślisz, że sama wizyta u dietetyka rozwiąże Twój problem

FAQ - pytania i odpowiedzi

Rozumiem Twoje obawy. Skoro już raz Ci się nie udało, to dlaczego teraz miałoby Ci wyjść?
Prawdopodobnie stosowałaś rozwiązania, które na starcie przekreślały Twoje szansę na sukces. Jeśli były to typowe diety, które wymagały od Ciebie rezygnacji z tego, co lubisz, powodowały głód, przywiązywały Cię do kuchni lub uniemożliwiały Ci normalne życie, korzystanie z urlopu, wyjść ze znajomymi, to nic dziwnego. Takie rozwiązania są nierealne do utrzymania w dłuższej perspektywie czasu.
Ja proponuję Ci coś zupełnie innego. To nie będzie kolejna dieta. To będzie cała strategia działania, której celem jest to żebyś potrafiła wytrwać. Dlatego poziom trudności będzie dopasowany do Twojej sytuacji. Takie indywidualne podejście maksymalizuje Twoje szansę na sukces.
Nie, jeśli nie chcesz. Ilość powinna być dostosowana przede wszystkim do Twojego stylu życia. Jeśli wolisz jeść 3 czy 4 posiłki to tyle posiłków będziesz jadła.
Mało tego! Wcale nie chodzi mi o to żeby w jeden dzień wywracać Twoje jedzenie do góry nogami. Cała magia polega na tym, że podopieczne, z którymi współpracuję, nie czują, że są „na diecie”.
A wynika to z tego, że punktem wyjścia są Twoje obecne nawyki – na tej podstawie pokazuję Ci, jak za pomocą niewielkich zmian w posiłkach uzyskać efekty w sylwetce i w wynikach badań.
Nie musisz mocno czuć zmian żeby schudnąć i poprawić wyniki badań, nie musi Ci to doskwierać. Wręcz przeciwnie, chodzi nam o to żeby jak najbardziej zmniejszyć dyskomfort, który towarzyszy procesowi zmiany, tak żeby droga do celu była przyjemniejsza.
Nie jestem zwolenniczką nadmiernej suplementacji. W tym przypadku uważam, że mniej znaczy więcej.
Zalecam spotkania co 1-2 tygodnie, w zależności na jakim etapie jesteśmy. Dzięki temu szybciej osiągniesz efekty.
Nasuwa Ci się od razu pytanie, czy każdy musi przejść cały program Opieki Dietetyka? Nie, długość programu i jego etapy będziemy dostosowywać do Ciebie. Poniżej opisałam standardową kolejność etapów programu, ale jeśli będzie potrzeba, to będziemy ją zmieniać.
ETAPY PROGRAMU OPIEKI DIETETYKA (co konsultację kontrolną będziesz otrzymywać materiały edukacyjne i ćwiczenia praktyczne w danych temacie):
1. Jak komponować samodzielnie zdrowsze posiłki
2. Jak budować trwałe nawyki
3. Wszystko co musisz wiedzieć o zasobach psychoenergetycznych jeśli chcesz
skutecznie zbudować nawyki
4. Co jeść na mieście
5. Jak słuchać sygnałów głodu i sytości – czyli jak przejadać się mniej
6. Ćwiczenie uważności w jedzeniu i nie tylko
7. Jak odróżniać głód fizyczny od psychicznego
8. Jak radzić sobie z pokusami
9. Jak ćwiczyć siłę woli i ją oszczędzać
10.Jak myśli determinują Twoje zachowania żywieniowe
11.Jak radzić sobie z negatywnymi myślami wewnętrznego krytyka
12.Jak radzić sobie z wymówkami
13.Podstawy asertywnego odmawiania
14.Jak wzmacniać motywacje

Umów się na pierwszą konsultację